UpSole FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ile zajmuje wysyłka?

Realizacja zamówienia trwa 2-5 dni roboczych. W przypadku produktów z dopiskiem " Wysyłka 24h" produkty są wysyłane najpóźniej na następny dzień roboczy.

Ile czasu mam na zwrot lub wymianę?

Oferujemy darmowe zwroty lub wymianę do 14 dni od otrzymania produktu. Na spokojnie możesz się zastanowić czy buty Ci pasują.

Czy buty są oryginalne?

Gwarantujemy oryginalność każdego produktu. Specjalizujemy się w pozyskiwaniu limitowanych butów od producentów i naszych zweryfikowanych dostawców. Każda para sneakersów poddawana jest rygorystycznej weryfikacji autentyczności oraz szczegółowej kontroli jakości.

Jak się z wami skontaktowac?

Można się z nami skontaktować pod numerem tel: 733 170 612, mailowo: info@upsole.pl lub przez formularz kontaktowy.

Co jeśli nie mogę znaleźć modelu którego szukam?

Jeśli nie możesz znaleźć modelu lub rozmiaru którego szukasz na naszej stronie, możesz skontaktować się z nami za pomocą wiadomości prywatnej na instagramie: @upsole.pl, mailowo: info@upsole.pl lub przez formularz kontaktowy.

Ile kosztuje wysyłka?

Standardowa wysyłka jest darmowa dla wszystkich zamówień, za wysyłkę za pobraniem naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 10 zł.

Jaki rozmiar mam wybrać?

Każdy produkt posiada dedykowaną tabelę rozmiarów. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Wysyłamy DPD i InPostem kurierem lub do punktu odbioru.

Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym sklepie zapłacisz kartą, blikiem, szybkim przelewem oraz przy odbiorze za pobraniem.